Нормативно - правова база

Документація педагога - організатора

Циклограма

Посадова інструкція

Список документів педагога-організатора

План самоосвіти


Нормативні документи

    Педагог-організатор – фахівець, що організує позакласну і позашкільну роботу у сфері додаткової освіти дітей. Керує роботою клубів, кружків, секцій і інших об’єднань, що функціонують в освітніх установах і організовує діяльність учнів за технічним, художнім, спортивним і туристично-краєзнавчими напрямами. Проводить масові заходи (вечори, свята, олімпіади та ін.), організовує відпочинок дітей під час канікул. Cприяє творчому розвитку учнів. Залучає до виховної роботи з школярами установи культури і спорту, громадські організації.

Посадові обов'язки.

    Планує і організовує позаурочну виховну роботу з дітьми, підліт­ками, молоддю в освітніх установах. Вивчає індивідуальні особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Спільно з педагогічними колективами, колективами уста­нов культури, мистецтв, спортивними товариствами, творчими спілками, громадськими об'єднаннями, сім'єю розвиває мережу гуртків, секцій, клубів, об'єднань за інтересами, за­лучає в них дітей, підлітків. Запрошує до роботи з ними кваліфікованих спеціалістів, праців­ників науки, культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, пенсіонерів, студентів, батьків. Здійснює зв'язок педагогічного колективу освітньої установи з дитячими, юнацькими, моло­діжними об'єднаннями, організаціями. Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно зане­дбаними дітьми, підлітками. Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним праців­никам. Бере участь в організації літнього відпочинку і оздоровлення учнів, вихованців в освітніх установах, за місцем проживання. Настановленням і особистим прикладом утвер­джує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, пат­ріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості, інших доброчинностей. Виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, стимулює дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Готує ді­тей, підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, вихованців, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильс­тва, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя. Спільно з педагогічним колективом сприяє створенню здорових, без­печних умов навчально-виховного процесу. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

      Повинен знати основні закономірності особистісного розвитку дітей, підлітків, молоді, специфіку їх потреб, інтересів, мотивів, ступінь їх задоволення; цілі, принципи, зміст, особ­ливості навчально-виховної роботи в соціальному середовищі, школі, сім'ї, за місцем прожи­вання, в дитячих, підліткових, молодіжних об'єднаннях, угрупованнях тощо; сучасний стан і тенденції розвитку дитячих, підліткових, молодіжних спільнот, рухів, організацій, їх. роль, місце у становленні особистості дитини; ефективні форми і методи навчання та виховання, засади організації дитячого, молодіжного дозвілля, спілкування; соціально-економічні, куль­турні, екологічні, інші умови; нормативне забезпечення навчально-виховного процесу; Закон України «Про освіту», Конвенцію про права дитини, інші законодавчі і нормативно-правові акти та документи з питань навчання і виховання, основи трудового законодавства, правила охорони праці, техніки безпеки, дорожнього руху, пожежної безпеки; державну мову відпо­відно до чинного законодавства про мови в Україні.

     Повинен вміти ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній пе­дагогічній діяльності.

Кваліфікаційні вимоги

  Педагог-організатор вищої категорії має вищу педагогічну освіту, проявляє високий рі­вень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами, мето­дами організації позаурочної навчально-виховної роботи, забезпечує результативність, якість своєї праці, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Стаж педа­гогічної роботи - не менше 8 років, при наявності вченого ступеня, звання - 3 роки.

  Педагог-організатор І категорії має вищу педагогічну, гуманітарну освіту, проявляє ґрунтовну професійну компетентність, добре володіє ефективними формами, методами орга­нізації позаурочної навчально-виховної роботи, досяг результативності, якості педагогічної праці, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Стаж педагогіч­ної роботи - не менше 3 років, при наявності вченого ступеня, звання - 1 рік.

  Педагог-організатор II категорії має вищу педагогічну, гуманітарну, як виняток, іншу вищу освіту, проявляє достатній професіоналізм, використовує сучасні форми і методи поза­урочної навчально-виховної роботи, працює продуктивно, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Стаж педагогічної роботи - не менше 1 року.

    Педагог-організатор має вищу або середню спеціальну освіту, професійно компетентний, забезпечує нормативні рівні до організації позаурочної навчально-виховної роботи, задовольняє загальним етичним та культурним вимогам до педагогічних працівників.

Модель професійної компетентності педагога-організатора

І. Педагог-організатор повинен знати:

1. Основи загальнокультурної підготовки:

§    основні віхи історичного та культурного розвитку України;

§   державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:

§    основи педагогіки;

§    сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань, організаційних форм, засобів, методів;

§   форми і методи виховання громадянина України;

§   анатомо-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів;

§    зміст, форми і методи роботи з батьками;

§    зміст, форми і методи організації дозвілля дітей;

§    соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень.

3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:

§  наукові основи інноваційних технологій виховання;

§    моделі виховних систем шкіл нового типу;

§  педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці.

4. Законодавчо-нормативне забезпечення.

II. Педагог-організатор повинен володіти уміннями: загальнопедагогічними:

а) діагностико-прогностичними:

§  ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній діяльності;

§   здійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш оптимальні прийоми організації позанавчальної діяльності учнів;

§   розробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів;

§    вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного впливу;

§   вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх вдосконалення.

б) організаторськими:

§  надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організацій, об'єднань, рухів на основі співробітництва, творчої співдіяльності, планувати і організовувати позакласну виховну роботу;

§   координувати діяльність організацій, об'єднань у навчальному закладі та поза ним;

§    спільно з педагогічним колективом розвивати мережу гуртків, клубів, об'єднань за інтересами, залучати до них дітей;

§   вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх.

в) фаховими:

§    володіти методикою організації позакласної діяльності дітей;

§  володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів;

§   розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності;

§  знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження школи і впровадження в життя народних традицій, звичаїв, обрядів, свят рідної мови, народної пісні тощо.

Орієнтовні проблеми педагога-організатора в роботі з учнівським колективом

1.  Шляхи взаємодії класних керівників і органів учнівського самоврядування у формуванні свідомої дисципліни, відповідальності за якість навчання.

2. Виховання почуття обов'язку перед батьками, вчителями, Батьківщиною.

3. Виховання національної самосвідомості, вивчення та примноження традицій українського народу.

4.  Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування та їх вплив на формування в учнів свідомої дисципліни, правової культури.

5. Виховання в учнів доброти і милосердя, любові до Батька і Матері. Попередження егоїзму у дітей.

6. Розвиток ініціативи і творчої активності учнів, відповідальності за доручену справу.

7. Виховання в учнів кращих моральних рис на основі загальнолюдських цінностей засобами народної педагогіки.

8. Виховання свідомої дисципліни, культури поведінки, дружніх стосунків між учнями класу.

9. Формування потреби у здоровому способі життя.

10. Виховання культури поведінки та культури спілкування у дітей.

11. Виховання активної громадської позиції та національної самосвідомості.

12. Формування особистісних рис громадянина України.

13.  Формування духовності учнів, їх громадянської зрілості, моральних якостей.

14. Організація саморозвитку особистості.

15.  Виховання рис характеру дитини на основі загальнолюдських норм гуманістичної моралі.

16. Формування екологічної культури особистості, гармонії її відносин з природою.

17. Розвиток уміння міжособистісного спілкування.

18.  Ідеали і ціннісні орієнтації старшокласників.

19.  Формування у дітей навичок законослухняності та правомірної поведінки.

20.    Виховання самостійності, волі, характеру, відповідальності за свої вчинки.

21. Створення в закладі атмосфери дружби та взаємоповаги, доброзичливих стосунків, толерантності.

22.   Формування духовності учнів, їх громадянської зрілості, моральних якостей.

Документація, за ведення якої відповідає педагог-організатор

1.  Портфоліо органів учнівського самоврядування.

2. Портфоліо громадських об'єднань (нелегалізованих, незареєстрованих).

3. Портфоліо осередків дитячих громадських організацій (легалізованих, зареєстрованих) у межах загальноосвітнього навчального закладу.

4.  Щоденник педагога-організатора.

5.  Плани роботи (річні, місячні, тематичні).

6.   Ретельний облік учнів-членів дитячих та молодіжних організацій міського, обласного, всеукраїнського рівнів діяльності.

Що контролює адміністрація закладу

1. Раціональне використання робочого часу.

2.  Якість виконання основних посадових обов'язків та поточних доручень

3. Планування роботи.

4.  Результати виховних заходів.

5.  Активність участі в громадському житті школи.

6. Креативність та фаховий рівень працівника.

7.   Звіти та самоаналізи роботи.

8.  Ретельність ведення документації

Циклограма роботи педагога-організатора

Щодня:

§   планує роботу згідно з функціональними обов'язковими та адміністративними директивами;

§   перевіряє якість чергування учнів по школі;

§ організовує дозвілля школярів на перервах;

§   інформує учнів та учителів про поточні позакласні та позашкільні заходи;

§  надає допомогу активістам у здійсненні ними громадських доручень;

§  слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та морально-етичних вимог у закладі;

§  проводить індивідуальні чи групові заняття зі школярами згідно із планом.

Щотижня:

§  планує роботу згідно з посадовими обов'язковими та адміністративними директивами;

§   проводить засідання одного із секторів органу учнівського самоврядування;

§   надає допомогу в проведенні заходу членам громадського об'єднання;

§   надає реальну допомогу (виступ, сценарії, рекомендації і т.д.) в підготовці класних зборів (або виховних годин, або інформаційних бесід, або екскурсій, або культпоходів, іншими словами, - виховних заходів у межах класу);

§   приймає звіт чергового по школі класу;

§  проводить розважально-пізнавальний захід у межах класу (чи паралелі класів).

Щомісяця:

§ планує роботу згідно з функціональними обов'язками та адміністративними директивами;

§ готує загальношкільний розважально-пізнавальний захід (конкурс, змагання, віктори­ну, дискотеку тощо);

§  координує роботу та сприяє організованому проведення засідання органу учнівського самоврядування;

§  ініціює проведення зборів (конференції, брифінгу, творчої зустрічі) із представниками громадських об'єднань та організацій);

§  забезпечує випуск друкованого органу учнівського самоврядування (газети, стіннівки, журналу і т.д.);

§ забезпечує проведення загальношкільного заходу культурно-естетичного спрямування (культпоходу, виступу артистів у межах закладу, зустрічі із відомими людьми, театральних вечорниць, виступів аматорських учнівських колективів і т.д.);

§  бере участь у роботі школи м/о к/к;

§   виступає на батьківських зборах;

§  бере участь у методичних міських (обласних) нарадах, семінарах, конференціях.

Двічі на навчальний рік:

§   сприяє проведенню загальношкільних учнівських зборів;

§   сприяє проведенню загальношкільної учнівської конференції.

Раз на семестр:

§   проводить підсумки зробленого;

§  визначає перспективи діяльності на наступний семестр.

В  кінці навчального року:

§ здає звіт про виконану роботу;

§  подає пропозиції до загальношкільного плану виховної роботи.

Основні сфери діяльності педагога-організатора

1.Організація учнівського самоврядування.

2.Організація та проведення позакласних заходів.

3. Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час (у пришкільних таборах та в оздоровчий період).

4. Координація роботи громадських об'єднань у межах закладу.

5. Сприяння діяльності осередків дитячих громадських організацій у загальному навчальному закладі.

6.  Максимальне залучення учнів до усіх форм та видів позакласної роботи та позашкільної діяльності.

Рекомендуємо саме в такому порядку визначати сфери діяльності при розподілі функціональних обов'язків у межах закладу.

Список основних нормативно-правових документів

1.  Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 10 грудня 1948 року.

2.  Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1989 року.

3  Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1959 року.

4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в Організації Об'єднаних Націй у м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.

5.  Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.

Закони України

1.«Про освіту» від 23.03.1996 р. № 100/96-ВР (зі змінами і доповненнями).

2. «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. № 651-XIV.

3. «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р. № 1841-III.

Укази Президента України

1. «Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти» від 17.04.2002 р. № 347/2002.

2.  «Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми «Діти України» на період до 2005 року» від 24.01.2001 р. № 42/2001.

3«Про Національну програму «Репродуктивне здоров'я 2001-2005 рр.» від 26.03.2001 р.№ 203/2001.

4   Про затвердження «Комплексної програми профілактики злочинності на 2001- 2005 рр.» від 25.12.2000 р. № 1376/2000.

5.  «Про програму профілактики і лікування артеріальної гіпертензії в Україні» від 04.02.1999 р. № 117/99.

6.  «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002 р. № 258/2002.

7. «Про Національну програму правової освіти населення» від 18.10.2001 р. №992/200


Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення виховної роботи в навчальних закладах

     Відповідно до листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році» завдання сучасної системи виховання, які випливають із суспільних потреб сьогодення, полягають у:

− реальному переході до педагогічної творчості та індивідуального впливу,

− переорієнтації учнівських і педагогічних колективів на гуманізацію виховання,

− створенні умов для цілеспрямованого систематичного розвитку людини як суб'єкта діяльності, особистості, індивідуальності.

 Організація виховної роботи в навчальних закладах здійснюється відповідно до таких нормативно-правових документів 

Міжнародно-правові акти

1. Декларація прав людини

2. Конвенція ООН про права дитини

3. Конвенція ООН про заборону та негайні заходи щодо ліквідації найгірших форм дитячої праці


Закони України

1. «Про освіту»

2. «Про загальну середню освіту»

3. «Про дошкільну освіту»

4. «Про позашкільну освіту»

5. «Про молодіжні та дитячі громадські організації»

6. «Про охорону дитинства»

7. «Про захист суспільної моралі»

8. «Про протидію торгівлі людьми»

9. «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»


Укази Президента України

1. «Про відзначення у 2016 році Дня пам'яті та примирення і 71-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні» від 08.04.2016 №130.

2. «Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація» від 09.02.2016 року № 42/2016.

3. «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 – 2020 роки» від 13.10.2015 №580.

4. «Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини» від 25.08.2015 №501.

5. «Про заходи у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру» від 12.08.2015 № 471/2015.

6. «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді» від 12.06.2015 № 334.

7. «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни» від 24.03.2015 № 169.

8. «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020» від 12.01.2015 № 5/2015.

9. «Про День Гідності та Свободи» від 13.11.2014 № 872.

10.«Про День Соборності України» від 13.11.2014 № 871.

11.«Про День захисника України» від 14.10.2014 № 806.

12.«Про Стратегію розвитку державної молодіжної політики на період до 2020 року» від 27.09. 2013 № 532/2013.

13.«Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» від 5.06.2013 №3 44/2013.

 

Розпорядження, Постанови Верховної Ради України,

Кабінету Міністрів України

1. Постанова від 13.04.2016 №971-19 «Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2016 році».

2. Постанова від 12.05.2015 р. № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та молоді».

3. Постанова від 26.03.2013 № 717 «Про затвердження Державної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року».

4. Розпорядження «Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2016 рік» від 25.12.2015 № 1400-р.

5. Розпорядження від 22.08.2012 «Про затвердження плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту» .

6. Розпорядження від 27.08.2010 року №1718-р «Деякі питання військово-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

 

Загальнодержавні програми

1. Національний план дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2020 року (затверджено 24.02.2016 р. № 113-р).

2. Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року»

3. Державна програма забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року

 

Концепції

1. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді

2. Концепція Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року (схвалено 07.10.2015 р. № 1053-р).

3. Концепція Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016-2020 роки (схвалено 30.09.2015 р. № 1018-р).

4. Концепція екологічної освіти України

5. Концепція превентивного виховання

6. Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та підлітків

7. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах

8. Концепція сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012-2021 роки

 

Накази Міністерства освіти і науки України

1. від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року».

2. від 04.04.2016 № 361 «Про заходи з виконання плану дій Кабінету Міністрів України на 2016 рік».

3. від 23.03.2016 № 312 «Про затвердження плану заходів у зв'язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру».

4. від 03.03.2016 № 214 «Про затвердження Плану заходів МОН з виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року».

5. від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».

6. від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».

7. від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді».

8. від 08.04.2015 № 412Наказ МОН України «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

9. від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді».

10. від 07.08.2014 № 910 «Про скасування наказу МОН від 24.05.2007 «Про заборону використання мобільних телефонів під час навчально-виховного процесу».

11. від 21.10.2013 № 1453 «Про Програму патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України та План заходів Естафети Перемоги на 2013-2015 роки».

12. від 28.08.2013 №1239 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності».

13. від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві».

14. від 21.02.2013 №176 «Про затвердження Плану заходів щодо запобігання порушення серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними».

15. від 25.11.2011 №1358 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.10.2011 № 1039 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні».

16. від 25.11.2011 №1364 «Про науково-методичну раду з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України».

17. від 31.10.2011 №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

18. від 30.06.2011 № 714 «Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї».

19. від 30.12.2010 №1313 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140».

20. від 29.03.2010 № 255 «Про виконання законодавчих вимог у зв’язку із прийняттям Закону України від 21 січня 2010 року № 1824 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв».

21. від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми».

22. від 22.01.2010 № 28 «Про затвердження плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об’єктів культурної спадщини».

 

Листи та методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України

1. від 11.01.2016 №1/9-5 «Щодо відзначення Дня Соборності України».

2. від 05.02.2016 №1/9-66 «Щодо вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні».

3. від 24.03.2016 №1/9-148 «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України».

4. від 28.04.2016 № 1/9-212 «Про відзначення Дня пам'яті та примирення».

5. від 12.05.2016 № 1/9-237 «Про вшанування Дня пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу».

6. від 24.05.2016 №2.1/10-1054«Про відзначення в 2016 році 20-ї річниці Конституції України».

7. від 12.07.2016 №1/11-9216 «Про впровадження курсу «Культура добросусідства».

8. від 20.07.2016 № 1/9-385 «Про проведення 1 вересня 2016 року Першого уроку».

9. від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році».

10. від 29.07.2016 № 2.1/10-1855 «Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році».

11. від 10.08.2016 № 2.1/10-1907 «Про заходи з підготовки та відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського".

12.від 11.08.2016 № 891 лист Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України «Щодо організації роботи з фізичного виховання в навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році».

13. від 17.02.2015 № 1/9-78 «Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в навчальних закладах».

14. від 09.04.2015 № 1/9-188 «Щодо заходів з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни».

15. від 23.04.2015 № 1/9-211 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі».

16. від 08.05.2015 № 1/9-235 «Щодо відвідування музеїв та навчально-тематичних екскурсій».

17. від 12.05.2015 № 1/9-23 «Щодо проведення Єдиного уроку пам'яті 18 травня 2015 року».

18. від 22.05.2015 № 1/9-255 «Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю».

19. від 29.05.2015 №1/11-7576 «Про впровадження курсу «Культура добросусідства».

20. від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти».

21. від 31.08.2015 № 1/9-410 «Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни».

22. від 22.09.2015 №1/9-448 «Щодо заходів з відзначення 25-ї річниці Революції на граніті».

23. від 25.09.2015 № 1/9-455 «Щодо заходів з відзначення Дня захисника України».

24. від 25.09.2015 № 1/9-459 «Про відзначення у 2015 році Дня захисника України».

25. від 30.10.2015 № 1/9-521 «Щодо відзначення 150-річчя з дня народження митрополита Української Греко-Католицької церкви Андрея Шептицького».

26. від 17.11.2015 № 1/9-549 «Щодо заходів до Дня пам'яті жертв голодоморів».

27. від 19.08.2014 №1/9-417«Про навчальні програми позашкільної освіти».

28. від 04.08.2014 № 1/9-392 «Про Всеукраїнську акцію «Лист пораненому».

29. від 17.10.2014 № 1/9-543 «Про відзначення 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України».

30. від 27.11.2014 № 1/9-614 «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання».

31. 28.10.2014 № 1/9-557 «Щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей».

32. від 16.06.2014 № 1/9-319 «Про використання методичних матеріалів щодо організації навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності».

33. від 25.07.2014 № 1/9-372 «Про проведення заходів щодо протидії тероризму» .

34. від 29.07.2014 №1/9-382 «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників».

35. від 30.07.2014 № 1/9-385 «Про проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів щодо уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації».

36. від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності».

37. від 19.08.2014 №1/9-419 «Щодо проведення уроків та виховних заходів з питань протимінної безпеки населення та дітей у загальноосвітніх навчальних закладах».

38. від 28.08.2014 № 1/9-429 «Про організацію фотовиставки».

39. від 01.09.2014 № 1/9-441 «Про забезпечення прав дітей на позашкільну освіту».

40. від 28.10.14 № 1/9-557 «Щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей».

41. від 11.02.2013 № 1/9-96 «Щодо профілактичної роботи з запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді».

42. від 02.04.2013 №1/9-235 «Про впровадження навчальних програм «Сімейні цінності».

43. від 26.07.2013 № 14.1/10-2592 «Про співпрацю з Національною організацією скаутів України».

44. від 27.07.2012 №1/9-530 «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи».

45. від 09.08.2012 № 1/9-557 «Щодо громадянської освіти та виховання в навчальних закладах».

46. від 30.07.2010 № 1.4/18-3127 «Про виховання культури поведінки учнів».

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

День зустрічі випускників

Цей день зустрічі дарує нам надію, І сподівання щирі нам усім, Що ми є дружною єдиною сім’єю, Бо школа наша – це наш другий дім. Традиційно ...